miercuri, 10 august 2011

alte ganduri

  Ai incercat vreodata sa stai fara sa gandesti, fara sa-ti treaca nimic prin minte?
 Eu unul nu am reusit cu toate ca mi-ar fi placut sa gasesc cateva momente in care vidul sa-si faca culcus in mintea mea, doar cateva clipe, nu mai mult. E o senzatie pe care as incerca-o cu mult interes.
   ....indiferent de esti trist sau nu, indiferent de stai in picioare sau in maini, mintea nu sta locului si te atrage in cele mai roz sau negre unghere....te inpinge catre cele mai roz sau negre scenarii....deznodamantul fiind "la mana" atitudinii ancorat in dorintele si sperantele tale.
  Fiecare din noi ne dorim ce e mai bun si frumos pentru noi insine dar din pacate doar putini reusesc sa guste din impliniri. Multi intra in zona de acceptare a sortii dupa primul esec, altii sunt perseverenti si isi continua drumul, asa anevoios cum e.
  Am auzit multe persoane intreband de "reteta succesului"....hiiim, oare cat de naivi putem fi sa credem ca exista o "reteta universala" ??
  Fiecare din noi are reteta proprie, fiecare avem posibilitatea de a citi prescriptia, dar foarte multi din noi suntem atat de miopi.....
    ...oare e timpul sa ne scriem fiecare din noi propria reteta ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu